10 Şubat 2013 Pazar

Yeni bir Kimyasal Uyuşturucu Madde: Bonzai

Bağımlılık yapıcı maddeler karşısında irade; KULLANMAMAKTIR! Kullandıktan sonra hele de madde etkisindeyken irade aramak beyhudedir! Kullanmamak konusunda irade göstermeye çalışan gençler için tehlike her geçen gün artıyor. Yeni uyuşturucu: “Sentetik Kannabinoid = BONZAİ” maalesef artık Türkiye'de. Daha düne kadar yabancı ülkelerin narkotik kayıtlarından duyduğumuz bir maddeye daha Türk Narkotik Polisinin yakalamaları ile aşina olmaya başladık. Ve bugünlerde “bonzai” adı yeterince duyulmaya başladı! Belki de yazı ilerledikçe söylemem gerekeni ben hemen yazımın en başında söylemek istiyorum: Gençler, Ebeveynler, DİKKAT! “Sentetik Kannabinoid = BONZAİ” asla ve kata doğal bir uyuşturucu değildir! SENTETİKTİR! “Sentetik Kannabinoid = BONZAİ” Esrara benzer denilerek piyasaya sürüldü ve sürünmekten öte bir hızla yayılmaya devam ediyor! Sentetik Kannabinoid = BONZAİ Esrar değildir! Esrar türevi hiç değildir! Doğal değildir! SENTETİKTİR! Kannabinoid, esrarın içeriğindeki birden fazla olan etken maddelere verilen isimdir! Piyasada yapılan dedikodusunun aksine bonzai maddesinin etkileri esrarın etkilerini andırsa da, bonzai, kesinlikle esrar türevi değildir! Esrar davetleri, “sigara gibi bir şey” denilerek yapılır. Şu anda da bonzai davetleri “esrar gibi bir şey” denilerek yapılmaktadır. Ancak bu kesinlikle yanlış bir bilgidir. İster ot şeklinde, ister preslenmiş ya da kubar şeklinde olsun esrar 400 den fazla kimyasal madde içermektedir. Esrardaki temel aktif madde THC’dir (Tetrahidrokannabinol) ve kimyasal etkisi olan bir maddedir. Yani bonzai maddesini içirtmek-kullandırtmak için esrar maddesi ile eşleştirme yapmak, temizlik yaparken su yerine idrar kullanmaya benzer! Zaten bağımlılık yapıcı maddelerle mücadelede asıl olan; maddenin sentetik ya da doğal olması değil, asıl olan maddelerin bağımlılık yaptığının bilincine varılmasıdır. Yeni bağımlılık yapıcı madde: “Sentetik Kannabinoid = BONZAİ” bağımlılık yapar! Kafasının içi maddeler tarafından yeniden dizayn edilmiş kişilerin bonzai maddesi için söyledikleri tabii ki “yok” hükmündedir. Ancak onlar yalancı yaldızlarla kaplı davetiyelerini yeni madde: bonzai için de vermeye devam edecekler, sonuç sürpriz değil. Bağımlılık yapıcı maddeler arasında ayrım yapmak, bir binanın 10. katı yerine, 5. katından gönüllü kafa üstü kendini yere atmak demektir. Bağımlılık davetlerinde insanlara sanki bir seçenek sunuluyormuş yanılgısı verilir. Seçenekler arasında maddelerin yalan-yanlış-yanıltıcı çok az da olsa doğru bilgileri sunulurken, “kullanmamak” seçeneğinden hiç bahsedilmez. Onu içME ama bu onun gibi değil denilerek, illa da bir madde içilmeliymiş havası oluşturulur. Ve bu hava her zaman kişinin “hayır” deme direncinin düşük olduğu eşiklerde ortaya çıkar. Çocuklarımızı bağımlılık yapıcı maddelere davet eden torbacılar, bıkıp usanmadan yeni yöntemler buluyorlar, işte tam da burada tüm toplumdaki her ferdin, kendisine şu soruyu sorması gerekiyor; “ya bizler ne yapıyoruz?” Uyuşturucu satıcıları yani torbacılar işini yapıyor! Ya sen ne yapıyorsun? Yoksa sizler de hala; “aman çocuklar duymasın”, duyarlarsa merak ederler mi diyorsunuz? Bizler doğru bilgilerle çocuklarımızı doyurmazsak, onları sokaklarda bilgilendirmek için ağzında kudurmuş köpekler gibi salyaları ile bekleyenler yeterince var, haberiniz olsun. “Benim çocuğum yapmaz!” diyenlerden misiniz? Bu söz; birçok bağımlı çocuk sahibi olan ebeveynlerin son sözleridir! Hatırlatayım... Bu arada uyuşturucu satıcısı, torbacı kimdir, biliyor musunuz? Bir dudağı yerde bir dudağı gökte biri mi? HAYIR! Çocuklarımızın yanı başlarındaki arkadaşlarıdır! Biz uzmanlar bağımlılık yapıcı maddeleri anlatırken, sentetik-doğal ayrımını doğru bilgilendirmek için yapabiliriz. Torbacılar ise bu ayrımı yaparken karşısındaki kişiyi daha kolay kandırmak için yapar. Aradaki bariz fark budur. O yüzden piyasada olan tüm bağımlılık yapıcı maddeler hakkında ebeveynlerin ve gençlerin doğru bilgilerle bilgilendirilmeleri şarttan öte günümüzde farzdır. Ülkemizde henüz uyuşturucu madde kapsamına dâhil edilen bonzai ilk kez 2010 yılında polis kayıtlarına girmiştir. Yani 2010’dan önce Türkiye’de yakalanan uyuşturucular arasında adı bile yoktu ama artık var. Mücadele ettiğimiz maddeler arasına bir yenisi daha eklenmiş oldu. Kaçakçılık ve Organize Suçlarla Mücadele Daire Başkanlığı (KOM) 2011 Raporunda yer alan bilgiler şöyle; “Sokak dilinde bonzai olarak bilinen ve bonzai isimli ağacın yapraklarına emdirilen 1-naphthalenyl (1-pentyl-1H-indol-3yl) methanone veya diğer adıyla JWH-18 grubu sentetik kannabinoidler, esrar gibi yeşil renkli bitki kırıntılarından oluşmaktadır.” Bonzai maddesinin içeriği hakkında bilinmeyen muamma içeriği, bilinenden daha fazladır. Bonzai maddesi bitkisel görüntüsü ile davetkâr olurken, bilinmeyenlerinin fazlalığı ile oldukça tehlikelidir. KOM 2011 raporuna göre; Sentetik Kannabinoid = BONZAİ ile ilgili 2011 yılında 77 operasyon yapılmış ve bu operasyonlarda toplam 48 kg bonzai yakalanmıştır. Bonzai yakalamalarının büyük bölümü ülkemizin batı illerinde gerçekleşmiştir. "KOM 2011 raporu." DİKKAT çekecek şu cümleyle; “Önümüzdeki süreçte ülkemizde Sentetik Kannabinoid=BONZAİ tüketiminin artabileceği değerlendirilmektedir.” vurgusu yapmıştır. Yine aynı raporun verdiği bilgiye göre bonzai ülkemize çoğunlukla Avrupa, KKTC ve Çin’den gelmektedir. EY EBEVEYNLER, SEVGİLİ GENÇLER; KAÇAKÇI, TORBACI İŞİNİ YAPIYOR! YA SEN NE YAPIYORSUN? Aman çocuklar duymasın, duyunca merak eder de yapar mı diyorsun? Eşeğin aklına karpuz kabuğu düşürme deyip, çocuğunu eşekle mi eşliyorsun? Terör bittiğin de uyuşturucu sorunu asla bitmeyecek, daha da büyüyecek, haberin var mı? KAÇAKÇI, TORBACI İŞİNİ YAPIYOR! YA SEN NE YAPIYORSUN? VAR MI BİR CEVABIN-CEVABIMIZ? Zafer Ercan 18.06.2012 zafer@zaferercan.com

32 yorum:

  1. Herkesi bonzai bırakma dayanışma grubuna bekliyoruz


    http://www.ibrahimfirat.net/2013/08/bonzai-brakmak-isteyenlerin-grubu.html

    YanıtlaSil
  2. Paylasimi yapan guzel kardesim,bonzai denen bu boka yazdigin gibi alistirma konusun da sadece kotu arkadas yada at hirsizi tipli barzo torbacilar sebep olmadi.benim yasadigim semtte 14-40 yas araliginda ki %90 kisi icmekte,çogu da patates olmus durumda farkinda degiller.bi cesit delirme yasiyorlar.ve caanim cannabis ten de artik tad alamiyolar.ozellikle ex ile birlikte gunde 2-3 paket icenler bile var!ve bu kardeslerimin hepsiiiii AMATEM SENETIMLI SERBESLIK BOKTAN YASASI YUZUNDEN BONZi ye alistilar.cuk kadar otlardan milleti aldilar fislediler fislediler mahvettiler gencleri.bi bastiriyolar heryer yunus heryer mavi beyaz doblo,bi birakiyolar aylarca komse yok...sistemde ariza var sanki bileee bileeee gencler alistirildi ben 2010 da tr de olmadigini o vakitler kibrista patlama yaptigini ve basta daha pahali olarak geldigini ve yurt disi orjin paketlerde adeta kokain kadar etkili oldugunu ve sonra da sahte ve daha zararlilarinin yurt icinde uretilip bir anda 3te 1inden bile daha ucuzladiginin gordum.ve gittikce daha öldürücu olmaya basladigini dusunmekteyim.Ariza sistemde bu çapkin efendi yapti ne yaptiysa.vallahi billahi.benim gibi dusjnen arkadaslar olduguna adim gibi eminim...Allah herkeze bağimliliklarindan kurtulmakta yardimci olsun ve icmedikleri zamanda kardeslerimin ici huzurla mutlulukla dolsun.

    YanıtlaSil
  3. Yasamla ölum arasinda kalirsiniz hayata tutunmaya calisirsin. sanki bir omur yasamissin kisa dakikalar icinde. ben biraktim icmeyin panik atak gecirip ölursunuz.

    YanıtlaSil
  4. La mal msnz icin kafayi kurtarin y yaaaboyle bi kafa .d

    YanıtlaSil
  5. 2 Kapak dunyalar bnm oldu

    YanıtlaSil
  6. İnsanların gerçekten kafası basmıyor, daha çok duyarsınız tv'lerde yeni uyuşturucu, bonzai öldürdü, mücadele yolları, tırı vırı... bu saçma şey esrar yasa dışı olduğu için piyasa düştü ve yayıldı şimdi de önünü alamıyorlar. onun harici yurt dışında hala farklı kanabioid türleri piyasaya sürülüyor ve ilk çıktıklarında yasa dışı sayılmıyorlar çünkü bir önceki kanabioidden farklı yapıda oluyor. Mücadele etmenin en etkin ve temiz yolu esrarı yasal yapmaktır hem böylelikle devletin kasasına vergiden dolayı para giderken, suç örgütlerinin elini de zayıflatmış olur. ayrıca unutmayın yasaklar her zaman caziptir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok haklı bir dişünce devlet doğal olan esrarı yazallaştırıp tekelinde satsa pkk ya giden miliyarlarca lira devlet kasasına gider yani bu işlerin piyasasında akıl almaz paralar dönüyor isteyen araştırsın hollanda jameika gibi ülkeler bu serbestlikten dolayı ne kadar para kazanıyor

      Sil
    2. Cok haklı bir dişünce devlet doğal olan esrarı yazallaştırıp tekelinde satsa pkk ya giden miliyarlarca lira devlet kasasına gider yani bu işlerin piyasasında akıl almaz paralar dönüyor isteyen araştırsın hollanda jameika gibi ülkeler bu serbestlikten dolayı ne kadar para kazanıyor

      Sil
    3. Cok haklı bir dişünce devlet doğal olan esrarı yazallaştırıp tekelinde satsa pkk ya giden miliyarlarca lira devlet kasasına gider yani bu işlerin piyasasında akıl almaz paralar dönüyor isteyen araştırsın hollanda jameika gibi ülkeler bu serbestlikten dolayı ne kadar para kazanıyor

      Sil
  7. Benim kardeşim o bonzai denen boku içmiş vücudunda tarifi mümkün olmayan yaralar çıktı bu yaralar kötü huylu kansere dönüştü erkekliğini kaybetti çünkü yaralar kasık bölgesinde. Biz namazında niyazında bir ailesiyiz. Akli dengesini kaybetti kendini mehdi sanıyor bu okudukların şaka yalan abartı değil kesinlikle acı gerçekler bu illetten kendi bireysel
    çabanızlla kurtulamazsan ailenden
    birilerininden yardım iste arkadaşın kullanalıyorsa ailesine bir an önce haber ver bu ispiyonculuk değildira rkadaşını kurtarmak için ona yapmak
    zorunda olduğun bir davranıştır. Biz çok geç öğrendik yaralar kan irin akıyor ne kadar erken o kadar etkin müdahale

    YanıtlaSil
  8. Öncelikle bu maddeyi bir süredir kullanan arkadaşlar ne demek istediğimi çok iyi anlayacaklar. Şu an içinde bunduğum durum bonzai nin vermiş olduğu yoksunluk hissi öyle bir durumki allah düşmanıma vermesin, Çocukluğumdan beri otu kubarı hepsini içtim son üç senedirde bu lanet ota bulaştım nasıl bir bileşendir hayatım düzenim herşeyim altüst oldu çevremde kullananda çok şimdi işin içinden nasıl çıkacağımı düşünüyorum kardeşimde kullanıyor kız arkadaşımda ne demek istediğimi ve nasıl bir çıkmazda olduğumu bu bloğa yazarak kendimi oyalıyorum. Yaz başında psikolejim o kadar bozulmuştuki işimi gücümü bırakıp Antalya ya dayımın yanına kaçtım 4 ay dayanabildim fakat burada bu maddeyi bırakabileceğime karar verdim yakınında olmuyınca içmiyorsun arkadaş fakat benim bu ottan samana dönen beynim tekrardan ist getirdi beni bir iki bir iki derken hoppala ğine bonzainin kucağına oturdum hertaraf torbacı hertaraf bonzai ne olur üstüne düşmeyin bu bokun uzak durun ne olursunuz sonra çok geç olur birkere insanın psikolejisi bu boktan bozulmuşsa artık normal düşünemiyorsunuz
    şimdi bu ne saçmalıyor diye bilirsiniz işte bonzainin saçmalattıkları bunlar.

    YanıtlaSil
  9. Arkadaşlar vücuda verdigi zararları hepimiz biliyoruz söylememe gerek yok içen her adamda bilir bunu içen adamın ne kaliteli bi hayatı olur nede kendisi kaliteli bi insan olarak kalabilir gerçekten karaktersiz insanlarin dost olmak istemice biri haline doniyorsunuz esrar içen arkadaşlar sakın denemeyin 10 seferde icseniz bağımlılık yapmaz ama gercekten 1 kez bile için esrara dönmek istrmiceksiniziz bi kaç ay sonra fark etsenizde kiloyla için esrarı gene ksynstsmicaksiniz herseyden kısık bonzimai jamaica peşinde kosucaksiniz esrar icmeyen adama pis bisi gibi gelsede inanin 2 yıl esrar için 1 ayda bunun kadar psikolojinixi sikemez DENEMEYİN İLK KULLANIŞTA BAĞIMLI YAPMASADA İKİNCİYİ İÇECEKSINIZ inşallah ilk içen herkex bunalir kötü tripler yaşarda bi daha agzina surmez

    YanıtlaSil
  10. Arkadaşlar ben alkolü bir kaç haftada bir arkadaş ortamında alan biriyim. Dün bir arkadaşımı ziyarete gitmiştim. Sigara içmek için dışarı çıktığımda, tanıdığım bir arkadaşımın kardeşini gördüm. Hal hatır ettik. Bana abi iki nefes çekermisin çok güzel bir şey diye,sarma sigarayı gösterdi. Bu ne dedim manyakmısın böyle şeyleri içiyorsun dedim. Bana abi benden tiksiniyormusun çek iki nefes bak çok güzel diye ısrarla verdi. Şimdi bazı arkadaşlar yorum yapacaklar sende meyilliymişsin içmeye, dünden razıymışsın falan vs. Yok arkadaşlar basiretim bağlandı inanın bir anlık bir şeydi o. İlk nefesi çektim ama yarım çektim dumanında yarısından çoğunu dışarı üfledim. O an hani uzun süre sigara içmezsinizde hızlı sigara içersiniz hafif bir baş dönmesi olurya onun gibi bir şey oldu. İkinci nefeside yarım çektiğimde artık iş işten geçmişti. Yanımdaki arkadaşımın kardeşi birden bire kayboldu. Kaçtığını gördüm. Ayakta duramıyordum. Her yer sallanıyordu. Kendime müdahale edemiyordum. Bir yere dayandım geçer baş dönmesi diye düşünürken. O ŞEREFSİZ yanıbaşımda belirdi. Cebinde bozuk para varmı ? Telefonun duruyormu ? gibi sorular sormaya başladı. Her taraf sallanıyordu, konuşmamın bozulduğunu farkettim. Elimi cebime zorla soktum. Sorduğu sorulara cevap verdim fakat ben artık ben değildim. Bana otur geçecek dedi. Arkadaşın işyerine giremiyordum. Koluna giricem sen otur geçecek düzeleceksin dedi. Su ayran falan aldı. Arkadaş şaşırmıştı. Ne oldu sana dedi. İyi değilim bana ne içirdi bu ŞEREFSİZ kardeşin dedim. Beni çok ayıpladığını gözlerinden farkedebiliyordum. Yaklaşık 1 saat boyunca kendime gelemedim. Eve nasıl gideceğimi, yoldaki rezilliği düşündükçe kafayı yemek üzereydim. Biraz kendimi iyi hissettiğimde arkadaşın kolunda eve gittim. Yattım ama uyumadım. Öleceğimi düşünüyordum. Apuk sapuk şeyler düşünmeye başlamıştım. Kendi kendimi teskin etmeye çalışıyordum. Sabit duramıyordum. Bunun alkolle kafa yapmasıyla hiç bir alakası yok RESMEN ÖLÜME DAVETİYE. SİZ SİZ OLUN ASLA AMA ASLA İÇMEYİN. BİLDİĞİNİZ TÜM DUALARI EDERSİZİN. AMA BİR TÜRLÜ KENDİNİZE GELEMEZSİNİZ. SAKINNNNN DENEMEYİN SAKINNNNNNNN !!!

    YanıtlaSil
  11. Bu lanet pislik seyi icmeyin bana da bikere oldu meraktan iki nefes aldim sigara icer gibi aldim hemde bi dakika gecmeden kendimi kaybetim cok korkuyordum delirdigimi sandim bildigim butun dualiri okudum ama hic bi ise yaramiyordu triplere girmis sekilde agliyor ve olcegim saniyordum bir saat sonra kendimi geldim ve bidaha asla icmeycegime yemin ettim icen arkasalarin ortamina girmeycegimede siz siz olun asla icmeyin bu boku yasam ve olum arasinda kaliyorsunuz

    YanıtlaSil
  12. Bonzai icin icin cekip countera dusun bakiyim bi

    YanıtlaSil
  13. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  14. Allah düşmanımdan uzak tutsun

    YanıtlaSil
  15. Arkadaslar bu yazdigimi kesin okuyun o erkeklik yapanlar varya onlarin sozune kanmayin bu is bunye meselesi degil ben esrar bali cakmak gazi kubar bonz jamaica hepsinden ictim oyle denemelkte degik gayet iciyodum bu lanet seyi(bonz&jamaica) oyle bir iciyodum ki hergun abartmiyorum 50tl veriyodum hergun ama millete olum malmisin bi bagimlik yaptigi yok derdim got olanlara anlam veremezdim insanlar 2 duman alip kafa olurken ben kova şaşal yapardim. Bagimli degilim diyordum ama hergun iciyordum yanimda ne triolere girenler oldu icine seytan girdigini soyleyen ve ayni oyle davranan bayraga bakip namaza duran sirat koprusunden grciyorum diyen bunlara gulup makarasini yaoar got oluyusunz icmeyin derdim.oyle bi kafasi varki insanin hosuna gidiyo korkuyosun ama iciyosun. Gecen yaz artik iyice asmistim isin odamda şaşalim hazir di yarim saat arayla kapak alirdim artik oyke olmustumko kafa yapmadigini dusunuyodum. Bide aglanirdim olm bana nie kafa yapmiyo ya diye.artik 20lik diye aldiginiz o sigarayi ben tek kapakta iciyodum sarmasa degil he şaşal.bigun yine aldim ayni sekilde hazirlasim sasaljmi gectim odama annemde assagida 20lik sigarayi koydumcektim sonuna kadar 2 nefeste hepsini aldim sasalk aldim yerine zulaladim pencerem acikti kapamaya dondum gerisi yok. Gozumu actigimda annem basimda agliyor yalvariyordu allahim nolur alma onj benden dusmusum bayilmiskm kolonyalar sular annem elimi yuzumu yikiyi. Basimda soktayim algilayamasim birsey tek hatirladigim ayilmaya yakin sesler duydugum ve aynj bir olayin tekear tekrar yasanmasiydj aynj seyi yasiyorudm hersey hayal diyodun ama malesef kendime geldigimde anladim. Annemin o hali bitirdi beni ölüm korkusu fln degil o kadini o sekikd3 perisan gormek.annem odaya girdiginde camdan kufur ediyomusum zaten onlari duymus ona cikmis yujari iyiki cikmks yoksa ölücektim belkkde o odoays girince yere dusmusum elim ayagim donmus evde kedi var kediyi opmeye fln calismisim :) duyda inanma. Bu isin bunyeyle alakasi yoj cok sukur tovbe ettim icmiyorum hissediyorum algim guclendi bos bakmyorum artik cevreme. Ve size yalvaeiyorum gencliginize yazik etmeyin denemeyin kullanmayin. Bad trip yasayan arkadasiniza gulmeyin ciddi bi sekilde konusun telaslanmayin mutlaka soguk suya sokun ve tek bir ortamda tutmayin yurutun durmadan ortam degistirsin.bu yazdiklarim yemin ederim gercek gencliginize yazik kardesim ben bu isin dibini gordum bende bayildiysam olume bu kadar yaklastiysam herkese olur ayni sey. Sakin ama sakin diyorum asla kullanmayin.

    YanıtlaSil
  16. 2 yıldır önce tanıştıgım madde. Panik atak hastalıgı başlattı. Psikoloji alt üst olmuş durumda. Hayata bakış açısını degiştiren türden (pozitif yönde degil) bir eglencesi olmadıgı halde içiyor insan. Bununla birlikte gerçekten eglenceli olan herşey hayatından yavaş yavaş gitmekte. Madde olmadıgı zamanlar herşey anlamsz geliyor. İnsanı inanılmaz bir uyuşukluk haline itiyor. Vücut işleyiş sistemi tamamen degişmiş durumda. Organlarım artık normal şekilde çalışmıyor üstelik bunu hissedebiliyorsun. ( buna rağmen içmeye devam ediyorsun ) . Gelecekte bir hayatı olmasını isteyenler , daha doğrusu bir gelecegi olmasını isteyenler uzak durmalı. Kaybedecek birşey yoksa Yazık .

    YanıtlaSil
  17. Allah aşkına bu nasıl bir açıklama? İki sözcükten biri Bonzai doğal değil Sentetiktir. Anladık dimi yani bizdeki de beyin.

    YanıtlaSil
  18. Bonzai,
    Oncesi eğlence ve farkli keyifler adi altinda baslar. Dozunu normalin az daha uzerinde alirsan bet tribe sokar seni.. Seni bu dunyadan alir diger dunya ve bu dunya arasinda nir yere birakir. Bir saga bir sola gideeerrr gelirsin arada yasadiklarin mi ? Inanin hicbiri kelimelerle anlatilabilecel tarzda seyler degil. Dualar mi dersin tovbeler mi dersin ambulanslar mi hastahaneler mi hayal edersin . Bu illete halk olarak insanlik olarak dur demeliyiz bu yazimi okuyan ve bana hak veren ICICILER yapmayin guzel kardeslerim abilerim icmeyin illa keyif vermesini istiyorsaniz. Esrar alin onu kullanin ne oldugunu ve ne yaptigini bilirsin. Hem bonzaiden daha ucuz hemde kendindesin bet trip yok huzur ve gulec bir yuz var .. Haydi iciciler kubara ve ota donelim tekrar :) Torbacilar birakasin artik bonz satmayi iyi kubarlar iyi otlar gelsin :)

    YanıtlaSil
  19. bonsai tribine girene neyapmalı

    YanıtlaSil
  20. Arkadaşlar Bonzai ile Esrarı birbirinden nasıl ayırt edebiliriz?
    Dış görünüşünden esrar mı yoksa bonzai mi olduğunu nasıl anlarız?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. fazla merak etme ot esrar tohumludur kurumuş yaprak gibidir bonzai adaçeyı gibidir beyazı parlayanı yeşil tarzı olanı toz şekılnde olanı vardır
      edit : tarlabaşı :)

      Sil
  21. Arkadaşlar bu maddeyi içerken allahın bize verdiği o mükemmel organların bizi hayatta tutmak için nasıl bir çaba sarfettiğini görebilseniz inanın ben naptım diye kafanızı vurursunuz oki o organlar yani kalp akciğer beyin vs daha bi çok organ bilinçli insan topluluğu deil binlerce hücreden oluşan et parçasıdır sinir sistemimizdeki trilyonlarca hücrenin bir kombinasyon ağı oluşturarak çalışması tesadüf deil allahın yaradılış eseridir siz bunları göremezsiniz ama vücudumuz hertürlü risk için hrrzaman hazırdır bu işkenceyi beynimize uygulamak büsbütün nankörlüktür lütfen bugibi kimyadal maddelerden uzak durun yetişkin bir insanın akcigerinde 3 milyon

    YanıtlaSil
  22. Yetişkin bir insanın akcigerinde 3 milyona yakın alveol keseleri bulunur bunlar nefes yoluyla alınan oksijeni pompalar ama bu nefes kimyasal yada normal bir sigara dumanı olursa alveoller vücut için gerekli oksijeni sağlayamaz ve ölür bu yolla kalbe ulaşan zehir kalp atışını hızlandırır eğer aşırı dozda alınan bir uyuşturucu varsa kalp durabilir ve bi anlık zevk sandığınz şey sizi ani bir ölüme götürür bunlar malesef gerçek olan tanılardır daha geniş düşünün kafam güzel kelimesinin anlamı sandığınzgibi uyuşma falan deildir insan beyni okadar karmaşıktrki akıl almaz bir üstünlükle hatasız çalışır ancak insan uyuşturucu vb maddeler kullandığnda beyin kendini adrenalin yada yeni bir çalışma sistemine auarlar aslnda beyin için bu xor deildir ancak beyin bunları yaparken bazı sektelere uğrar ve yorulur bu olay beyinde karmaşaya sebep olur ve beyin en iyi konumda çalışabilmek için olağanüstü bir çaba sarfeder buda size sarhoşluk hissi verir ve tabiki binlrrce yada milyonlarca hücre artk eskisigibi çalışmaz bilgisayarınza giten bir virüs düşünün saatlerce verilen ugraş sonucu elde ettiğiniz erişimizden sonra bilgisayarnzdaki bazı bilgilerin silindiğini görürsünüz ve o bilgi asla tekrar o dosyaya gelmez beyin elektromanyetik dalgalarla saniyenin 50 de biri hızıyla çalışır bir kimyasalı beyine verdiği zararı ancak doğru şekilde hayal ederek anlarsnz ve bu arıza asla düzelmez sinir sistemindeki çalışma anını gören bilim insanları kafalarında milyonlarca soruyla gezerler ve bazıları çeşitli piskolojik hastalklara yakalanrlar kendinize verdiğiniz zararı bi düşünün bu organlar bunları haketmiyor arkadaşlar siz bir insanı işinizde maaş vererek bile çalıştrmakta zorluk çekiyosunuz ama insan beunindeki sayısı normal bir klavyeyle yazılınca uzunluğu 6 klometreyi bulan hücreler bizim için bir ömür boyu çalışyor ve biz onlara para ödemiyoruz bu sizcede önemli deilmi hangi hafıza sistemi duygularımızı saklayabiliyor ama beyin senin istediğin bilgiyi saklyor istemediğin bilgiyi ise gerekli oldugu kadar saklayp siliyor bu olay beynin sadece 100/10 yerini kaplıyor herkes kendine verilen mucizevi organlarn kymetini bilsin arkadaşlar ilerde beyin kalp yada akciger ben artk bittim bnden bukadar dediği zaman sana ikinci bi şans verilmicek şuda acı bir gerçektirki bu laneti içerseniz 30 yaşından sonra eşinize başkaları sahip çkacak bundan onu içtiginiz surece emin olun allah herkese bugibi pisliklerden uzak durmayı nasib etsin.

    YanıtlaSil
  23. Ben size sadece sunu soylemek istiyorum bundan 1 ay önce bu pislik sey yüzünden 13 yasındaki erkek kardesim öldü o öldükten sonra sinir tedavileri gördum akli dengemi kaybetmistim burdan beni duyan herkese seslenmek istiyorum bu acı cekerek ölum demek lütfen içmeyin yalvarıyorum icmeyin...

    YanıtlaSil
  24. panik-atak forumda nickim soguk badtribe girdim 1 aydır çok kötüyüm lütfen yardım edin abiler ablalar yaşayıp atlatan varmı anksiyete felan yaşıyrum depresyon felan neler oluyor anlıyamıyorm

    YanıtlaSil
  25. Uzun yıllar kullandığım ot ve kubar olayından sonra bi dumanda Leyla olma hayalleri bu madde ile gerçek olmuştu diğer maddeler gibi ilk başlarda çok hoş olan bu zehir ilerledikçe yavaş ve acımadan aldığı hayatınızın enkazıyla yalnız bırakır bütün maddi varlığınızı tüm çevrenizi ailenizi tükenmiş bi hal ile yavaş yavaş elinizden alır bi yardımcı da yoktur ölüm tek kurtuluştur artık Yaradanın rahmeti ayrı tabi
    Hayatı bitiren insanı bitiren bütün değerleri bitiren bu lanetten kurtulmanın yolu yüksek ilgidir kişiyi maddenin yıkıcı sonuçları hakkında bilgi edindirmeli ve hayatının mümkün olduğunca tüm alanlarına müdahale etmeli kendisiyle yalnız bırakmamalı

    YanıtlaSil
  26. Titanium Rod in the World - TITNIA's TINNIA®
    The titanium dioxide sunscreen TINNIA® Titanium Rod - an all stainless steel, polished aluminum rod, provides a great option titan metal for lighter and titanium flat iron lighter TINNIA® $10.00 · gr5 titanium ‎Out of titanium gr 5 stock

    YanıtlaSil