10 Şubat 2013 Pazar

Bonzai Kimyasal Uyuşturucu kullanan birinin yorumu!

yav arkadaş siz hangi dünyada yaşıyonuz .bi kere yerinden kalkabilse dedigin olur madem öcü diyecen bu zıkkıma bari az çok bilgi edin karşı piskoloji yani ben kullandım ve kullananda bir sürü insan tanıyorum. yıllarını uyuşturucuya adamış insanlar bile yerinden kıpırdıyamıyor ve %90 içenler öldügünü görüyor veya ölecegini sanıyor kendi cenaze namazını kılıyor ki ben kıldım bizzat. içen aklı başında hiç kimse tekrar denemek dahi istemiyor bende tekrar denemem. yeni bi uyuşturucu çeşidigi oldugundan dolayı uzun vadede neler yapacagı bile belli degil. burada tek tavsiyem çocuklarınıza degil çevrenizdeki tüm çocuklara ve gençlere sahip çıkın hor görmeyin siz hor gördükçe onlar dahada derinlere inecektirler bu meredin yaş kültür sınıf ayrımı yok her ortama girdiginizde her sınıftan insanla karşılaşabilirsiniz.

97 yorum:

  1. aynen kardesım bılmeyenler kulaktan dolma konuyor ben olumlerden dondum delirdım sandım ıkı sene bır fııl ıctım 15 gun ıcmedım sonra tekrar ıceyım dedım delırdım sandım aman yarabbı oluyodum tovbe ettım kurtuldum cok sakat vallahıı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu zıkkımı Kovada diloromla içtikten sonra üstüne birdee sarmada içtim içtikten 5 dakıka sonraa bad (ölüm) tribine girdim vee 3 4 saat hayatımın gerı kalanını yani cehennem azabını allahın kulunun canını nasıl alısını annenın babanın basında feryadını ceset torbasına koyulusumu vee kusmak ıcın ugrasırken midem boş ama kusamıyorsun feryat içinde bagırmalarımı dahaa anlatamayacagım neler yasadım neler..vee hala beynımde kalıcı hasar olustu dalıp gıdıyorum bulundugum yerde kendımı kaybedıyorum aklım gıdıyor bazen cook berbat psıkolojik bunaılmdayım sakın kardeslerım bunu ıcmeyın ıcındde 400 tane zehır barındıran illet ben tövbe ettim kac aydır agzıma hıc bırsey vurmadım allah bırakmak ısteyenlere yardım etsın.

      Sil
  2. 4 defa içtim şimdi pişmanım cenaze namazımi kıldığımi gördüm ve bir daha içmedim sakin içmeyin ölümcül bir maddedir

    YanıtlaSil
  3. en güzeli içmemek arkadaşınızın vesilesiyle olmuştur gökten inmiyor en güzeli toplu çevreyi deyiştirmek hayır demesini bilmek maddi manevi bittim tek kelime fişlendim yıpratıldım yakalandım polisimiz bizi bundan kurtarmaya çalışıyor en güzeli sayfayı kapatmak parasıda bize kurşun olarak dönüyor içinde zati eroin var

    YanıtlaSil
  4. önce en yakın arkadaşınızı alıştırıp güzellik yapılıyor sonradan akıl almaz paralara size satılıyor hem sağlık hem para gidiyo 1 saatlik eziyette cabası sakın kovadan vurmayın ölüm riski çok arkadaşınıza yapacağınız güzelliğin bile cezası var satmak teğmin etmek diye gidiyor sadece bakının anlarsınız zati herkeze isyan sinir aşırı tepki saymakla bitmiyor 30 sene bir fiil esrar içen bile 1 kere çekti tek kelime ölüyorum kusmalar korkular arkadaşım yaradanım bir akıl vermiş kullanmak için biz kafamız güzel oluyor sanıyoruz yanlışşş zehirleniyoruz vicut iflaslara geliyo doz aşımı ölüm daha ötesi yok ben kurtulmak istiyorum gerekirse alkolik olayım ama yaşamak istiyorum

    YanıtlaSil
  5. kesinlikle içmeyin. öldürür ama öldürmesse süründürür. cok merak etttigim bi anda bulup içtim iki duman cektim ama cok ciddi sekilde pişmanım. ölücegimi sandım abdest alıp kuranı elıme alıp azraili bekledim geçmek bilemyen kalp carpıntısı nabız carpıntısı ateslerin içinde kalmış gibi her yerıniz yanıyomuş hissi inanılmaz bi zulumdü resmen. ondan sonraki pskolojiniz düzelmiyo ben hala psikologa gidiyorum ve o yaşadıgım anı unutamıyorum ciddi derecede pskolojim bozuldu.sakın kullanmayın hayatınızı mahfetmeyin..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahahahhaahahahahahahaahhaahahah

      Sil
    2. dilorom izmir 'de kullandığı otomobilde 204 kilo 620 gram esrar bulunan polis memuru, uyuşturucu madde naklettiği iddiasıyla tutuklandı. ankaradan özbekistana uydu cihazları üzerinden uyuşturucu madde nakledileceği istihbaratı üzerine harekete geçen İl Emniyet Müdürlüğü Kaçakçılık ulucan

      Sil
  6. Adamin anasini sikn bi madde Gercek dunyami ruyami ne oldugunu bilmiyosunuz Sanki zaman bi hizlanip bi yavasliyo Kalp atislarinizi hissetmiyosunuz Denememenizi Tavsiye ederim .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu zıkkımı Kovada içtikten sonra üstüne birdee sarmada içtim içtikten 5 dakıka sonraa bad (ölüm) tribine girdim vee 3 4 saat hayatımın gerı kalanını yani cehennem azabını allahın kulunun canını nasıl alısını annenın babanın basında feryadını ceset torbasına koyulusumu vee kusmak ıcın ugrasırken midem boş ama kusamıyorsun feryat içinde bagırmalarımı dahaa anlatamayacagım neler yasadım neler..vee hala beynımde kalıcı hasar olustu dalıp gıdıyorum bulundugum yerde kendımı kaybedıyorum aklım gıdıyor bazen cook berbat psıkolojik bunaılmdayım sakın kardeslerım bunu ıcmeyın ıcındde 400 tane zehır barındıran illet ben tövbe ettim kac aydır agzıma hıc bırsey vurmadım allah bırakmak ısteyenlere yardım etsın.

      Sil
    2. Acilen bir psikologa gorunmeni ve kesinlikle yaptigin seyden utanmamani devletten korkmamani tavsiye ederim. Bunlari genclige asilatan devlet asil sucludur boyle problemler yasamamak icin icmeyin...

      Sil
  7. fena triPLer .... İnsanı özendirmekten baska hiç nişe değiL bu yorumLar ... 3-4 kanı kaynayan genç bunları okuyup azraiLLe yakınLaşma içine girerse şaşırmam ..

    YanıtlaSil
  8. Bu zıkkımı Kovada içtikten sonra üstüne birdee sarmada içtim içtikten 5 dakıka sonraa bad (ölüm) tribine girdim vee 3 4 saat hayatımın gerı kalanını yani cehennem azabını allahın kulunun canını nasıl alısını annenın babanın basında feryadını ceset torbasına koyulusumu vee kusmak ıcın ugrasırken midem boş ama kusamıyorsun feryat içinde bagırmalarımı dahaa anlatamayacagım neler yasadım neler..vee hala beynımde kalıcı hasar olustu dalıp gıdıyorum bulundugum yerde kendımı kaybedıyorum aklım gıdıyor bazen cook berbat psıkolojik bunaılmdayım sakın kardeslerım bunu ıcmeyın ıcındde 400 tane zehır barındıran illet ben tövbe ettim kac aydır agzıma hıc bırsey vurmadım allah bırakmak ısteyenlere yardım etsın.

    YanıtlaSil
  9. kıbrısta rahatlık la pahalıda olsa 1. kalite bonzai bulursunuz 1 veya 2 yıl kullanım sonrasında beyininizin sağ lobunda geri tepme veya bu elinizin titreme hastalığı çıkma olasılığı %75 dir yani 4 arkadaşımdan kendimde dahil edersem 3 arkadaştan 1 inde kesin çıktı farklı farklı insanlardı ama hastalıklar aynı o yüzden kullanmanız size kalmış diş eti rahatsızlığı diş minesi rahatsızlığı gibi sararma gibi şeyler istiyorsanız 1 e 1 hatta kıbrıstan almanızı bile önere bilirim tr de rezil olmayın :) içiyorsanız kalite içip ölün :) veya hastalanın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hastaamısn kardeşim sen ? İnsanları ozendirmeye çalısyorsun rahatsız ınsanlar bunun ıcın oluyor oluyor sen durdun bana kıbrıstan alın diyorsunnn insanda biraz dusunme olur hayvan heriff

      Sil
    2. Hala yasiyor isen Allah sana akil versin KENDI CUKURUNDA OLECEKSIN HANERIN YOK .hic degilse millete bulastirmayin pisliginizi. Bu illetin sataninda al bisey olmaz diyip vereninde su mubarek gunlerde Allh bin turlu belasini versin ins.

      Sil
  10. Illa bi zikkim iceceksen mis gibi RAKI ic :)

    YanıtlaSil
  11. Kardes neden bu uyusturucuya bu kadar merak var 3-4 sene aralıksız çeşitli madde kullandım içerken anlamıyosun biraktığında yeni bi hayat başlıyo senin için bonzai yi birkaç kere kullanmısımdır arkadaş ortamı vs vs son 1 yıldır inanılmaz sekilde yaygınlastı 1 arkadaşım vefat etti 1 arkadaşım deli hastanesine kaldırıldı sayısız arkadaşım ailesiyle bağlantısını kesti bu illet yüzünden yapmayın etmeyin bende ortam merakı yüzünden başlamıstım küçükken ancak zaman geçtikce anlıyosun ki hayatını düzenini bitiriyo yapman gereken zor bişey değil iradene sahip çık gerekiyosa tedavi gör eğer bıraktıktan sonra hayatın olduğu durumdan daha iyi bi şekile girmezse gel yüzüme tükür abi kesinlikle kullanılması en saçma seydir uyusturucu git alkol iç mis gibi hayatını yaşa kimseye hesap vermezsin en azından hayatınızı harcamayın.

    YanıtlaSil
  12. Yapmayin.... Ben bundan 6 kisiyi kurtardim ve halada kurtarmaya devam ediyorum elimden geldigincede kurtaricam benimde cocugum var ilerde oda kanmasin ne ekersen onu bicersin yapmayin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zeynep Mildöner30 Nisan 2014 05:21

      Kurtarmayı başrdığınız kişiler adına tşkr ederim size.Ben sağlıkçı olmama rağmen 9 senedir oğlum için mücadele ediyorum.Bakırköye kadar gittik.Ama nafile.İzlediğiniz yolu banada gösterirseniz sevinirim

      Sil
    2. Hedefi olmali ve sevgi gormeli her turlu

      Sil
  13. Ben bu zıkkimi birayla hapı yutup kullaniyodum ilk zamanlar iyiydi bi zamanligina herşeyi unutuyodum sonra baktimki borç girtlaga gelmiş piskologa gittim şuan çok iyiyim bırakamazsaniz destek alin mutlaka

    YanıtlaSil
  14. Olum tribi dogru kiz arkadasim 3 saat kendime getirmeye calisti . 1 sene ictim ve son seferinde pek iyi seyler olmadi biraktim. Beynimde hasar olustu hafizam zayifladi is yerindekiler bir sey diyor bos bos bakiyorum ama farkinda degilim ve bu sizi inanilmaz kotu hissetmenizi sagliyor.soyle ornek verim biz ictikten sonra arkadasim arabaya girip slm vermis ve ben selamini tam 20dk sonra almisim. Ben hemen cevap verdigimi saniyodum ama dogrusu o degilmis ottan sasmayin :p

    YanıtlaSil
  15. Arkadaşımdan 2 dal sigaranın içinde almıştım 1ini içtim diğerini çöpe attım Allah bidaha değil cebime girmesini 10 km yanına yaklaştırmasın.

    YanıtlaSil
  16. 4 yıldır her gün içiyorum bi bağımlılığını görmedim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sayfada ki bütün yorumları okudum öncelikle yok ben yıllardır içiyorum birşey olmadı bağımlı değilim falan diyen mübtezellere sesleniyorum madem bağımlı değilsin neden bu meret yıllardır senin hayatında neden çıkartamıyorsun hayatından ?
      Ben 12 sene ot kubar kullandım bunun son 3 senesi bonzai ve jameika kullandım o son 3 sene benim bi ömrüme etki etti ama hiç birzaman geç değil hiçbirşey için şükürler olsun bıraktım ve 6 aydır hiç birşey kullanmıyorum ve yahatımda hiçbirşeyden tiksinmedim şu anda uyuşturucudan tiksindiğim kadar.
      Çok farklı çok körü kafalar tripler yaşadım ama allaha şükürler olsun bunun üstünden geldim tek başıma kurtuldum bu illetten ve bu pisliğe bulaşmış bütün tanıdığım tanımadığım arkadaşlarımın bırakması içinde herzaman dua ediyorum.

      Sil
    2. Torbacimisin sen dalyarak 4 senedir kullaniyormus ..ben 1 denedim ambulans cagirdilar oluyordum sekerim asiri dustu hala etkisi var uzerimde bariz beynime birsey oldu 5 yil oldu unutkanlik vs Allah korusun uzak durun boyle dalyaraklari dinkemeyin ve uzak durun iyisiyle kotusuyle hayat lutuftur degerini bilin

      Sil
    3. Ulan şerefsizin evladı 4 senedir her gün kullanıyom bağımlısı değilim diyon ara vermeyi denedin mi geri
      satıcımısın alıştırıcı mı ?

      Sil
  17. arkadaş ne acayip kafalar yaşamışsınız :)

    YanıtlaSil
  18. inşallah ALLAHIM hepinizi kurtarır ben es kaza açtım bu sayfayı ama gördüm ki dünyada neler var içenler için ALLAH yardımcınız olsun da kurtulursunuz inşallah

    YanıtlaSil
  19. Beyinde hasar biraktigi kesin.

    YanıtlaSil
  20. sizin ben aklınızı inancınızı yaşadığınız kafayı sikiymm amınakodumun malları hepinizin ölmesini diliyorum beyinsiz inek sürüleri hhahhahaah

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aq oglu inanci ne karistiriyon anasini dortyolda siktigim dol ziyanligi piccc

      Sil
  21. Ben kibris'ta yasiyorum ve 6 senedir surekli kullaniyorumm.. öle bad tripler falan oluyor arasira ama beyinde bitiyor. Beni cok etkileyen unutkanlik ve umursuz bir yadam tarzi. Cok hizli zayiflatiyo insani. Bir deri bir kemik kalmistimm.. burada herkez surekli iciyor ve kimse farkinda degil herkez delirdi dusunemiyor. Mantik yok oldu. Arkadasliklar alisverise donustu. Kibrisin cocuklari iyiye gitmiyor gelecek nesil boku yedi. Ben 22 yasindayim liseden beri kullaniyorum ve birakmak isterkenden hemen kendi bilincime yenik dusuyorum vevfaha fazlasi bu durumda.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. belgesel için yuzun görunmeden ısım vermeden görüşmek ısterim..

      ugunaydin@bugun.com.tr den ulaşabılırsın

      Sil
    2. Bende görüşmek isterim öğrenciliğe geldik piyasa yok harman kaldık bulursanız bişeyler müptezeliz hayır duamızı alırsınız kıbrıslı hanımefendi

      Sil
  22. alevli harfler gördüm peygamber gördüm ölüyordum a... sakın içmeyin hele kovadan sakın almayın gençler gg olurusnuz

    YanıtlaSil
  23. Lan bir sefer bile normal almadım ful kova yaptım sizin gibi tribe girmedim amk kendicenaze namazımı kıldım nedir lan onedir llan amk ergenleri bünyenizi sikiyim kaldırmıyorsa içmeyinlan hem halisilasyonları sadece hap atarsanız görürsünüz bonzaide halisilasyon görmek nedir amk sikdimin kevaşeleri 3 senedir içerim bi bağımlıklık yaptığınıda görmedim içmediğim zaman aramıyorum amk hepnizin gerçekten

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla adamsın doğrular burda gençler bonzai halisülasyon göstermez çoluk çocuk yalanları bunlar ama ölüm tribi doğrudur. Kalp atışların normalden fazla hızlanır beynin komut veremez olur tek düşündüğün şey ölümdür işte o an kalp ve nabzın çok hızlı olduğu için kalp krizi geçirme oranın çok yüksektir bu yüzden bu şeye bulaşmayın. Televizyonda gösterdikleri bulamayınca krize girip titriceğin bir şey değil selim bağımlı değilim diyor ama 3 senedir içiyor buda bi bağlılıktır aslında, illa titreyip istemek gerekmiyor. Kubar için ot için ayda bi kere falan madem bu kadar meraklısınız. Unutmayın vücudumuzda yenilenmeyen iki yer 1 göz 2 beyindir. Beyninize verdiği hasarlar çok fazladır karar sizin 1 saatlik trip için geleceğinizi karartmayın ;)

      Sil
  24. benim kalbim durdu ambulans bir kac dakika daha gec gelseydi yada evde yanlız olsaydım suanda bu yorumu yazamıyo olucaktım. bende bünyem saglam bana bişey olmaz die kendime yüklendim durdum. sonu ölüm derlerdi inanmazdım taki ölüp tekrar dirilene kadar.

    YanıtlaSil
  25. deneyip ,kötülüğünü anlayıp vaz geçenlere saygı duydum .fakat ben şunu yaptım bunu yaptım ,4 yıldır içiyorum bilmem ne yapıyorum ,göt deliğimden kova çekiyorum diyen beyinsizlerin de allah en yakın zamanda belasını versin.. dünyaya bir fayda gelmez sizden zaten. fakat sizi seven insanlara acırım sadece ve analarınıza ,babalarınıza.inşallah ülkemiz bir şekilde temizlenir bu illetten bir an önce .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ağzına sağlık ...

      Sil
    2. Size katılıyorum.Ben oğlumdan dolayı bu konuda çok acı çektim ve halada çekiyorum.Rabbim tüm bağımlıların kurtulmasını nasip etsin.Ençok anaalar kahroluyor bu konuda

      Sil
  26. gençler bonzai halisülasyon göstermez çoluk çocuk yalanları bunlar ama ölüm tribi doğrudur. Kalp atışların normalden fazla hızlanır beynin komut veremez olur tek düşündüğün şey ölümdür işte o an kalp ve nabzın çok hızlı olduğu için kalp krizi geçirme oranın çok yüksektir bu yüzden bu şeye bulaşmayın. Televizyonda gösterdikleri bulamayınca krize girip titriceğin bir şey değil selim bağımlı değilim diyor ama 3 senedir içiyor buda bi bağlılıktır aslında, illa titreyip istemek gerekmiyor. Kubar için ot için ayda bi kere falan madem bu kadar meraklısınız. Unutmayın vücudumuzda yenilenmeyen iki yer 1 göz 2 beyindir. Beyninize verdiği hasarlar çok fazladır karar sizin 1 saatlik trip için geleceğinizi karartmayın ;)

    YanıtlaSil
  27. sevgili uyuşturucu bağımlısı kardeşlerim şahsen bi kaç çeşit uyştucu kullandım ama jomaika içmedim içeni içeni duydum öyle şeyler söylediki inanmamak mümkün değil resmen can havliyle anlatıolar harbiden ölümün dibine gidiomşsun sakın merak etmeyin direk intihar demektir yani illaki bi gün ölüceksin ama insanın kendi canına kıyması ebedi cehennem zaten uyuşturu bağımlısı olan bi insan sonunda ya uyuştucudan ölür yada namaza niyaza başlar doğru yolu bulur ki uyuşturu kullanırken yüce rabbimizin bize nasıl bir can vermiş öğreniyor insan yani diceğim şu ki kafa yapcaz die ateşlerde yanmayınnn...

    YanıtlaSil
  28. Sayfada ki bütün yorumları okudum öncelikle yok ben yıllardır içiyorum birşey olmadı bağımlı değilim falan diyen mübtezellere sesleniyorum madem bağımlı değilsin neden bu meret yıllardır senin hayatında neden çıkartamıyorsun hayatından ?
    Ben 12 sene ot kubar kullandım bunun son 3 senesi bonzai ve jameika kullandım o son 3 sene benim bi ömrüme etki etti ama hiç birzaman geç değil hiçbirşey için şükürler olsun bıraktım ve 6 aydır hiç birşey kullanmıyorum ve yahatımda hiçbirşeyden tiksinmedim şu anda uyuşturucudan tiksindiğim kadar.
    Çok farklı çok körü kafalar tripler yaşadım ama allaha şükürler olsun bunun üstünden geldim tek başıma kurtuldum bu illetten ve bu pisliğe bulaşmış bütün tanıdığım tanımadığım arkadaşlarımın bırakması içinde herzaman dua ediyorum.

    YanıtlaSil
  29. sevgili içici arkadaşlar şuradan yazılanlardan rica ediyorum ders çıkartın bende bu b.oku kullandım arkadaşımın polis olduğunu filan gördüm bad trip te oldum yani kısacası kafasını acı tecrübelerle yaşadım tahribatı çok yüksek ALLAH kullananlara biran evvel bırakmayı nasip etsin mantıksız bir iş.

    YanıtlaSil
  30. Usta sakın bunları içmeyın olursunuz camdan asagıya atlayanlar var trıbe girip aman canınıza yazık etmeyın genclıhgınızı bıtırmeyın

    YanıtlaSil
  31. En son jamaika kova yapmıştım. İçtikten 5 dakika sonra dünyam karardı resmen. Bu seferki başkaydı en başından anladım bu sefer GG olucaktım. Tam olarak hatırlamıyorum ama Önce duvarda alevl harfler gördüm bişiler yazıyodu kaçtım diger odaya duvarlar üstüme geliyor resmen bir ter başladı normalde yazın sıcagında bile terlemem dogru düzgün resmen boşalıyor sular vücudumdan. Kalbim fırlayacak gögsüme baktıgımda şekli çıkıyordu sanki kalbimin. Ölücegimi zannediyorum ruhum bedenimden çıktı çıkacak abdest alayım tövbe edeyim diyom banyoya gidemiyom düşüp düşüp duruyodum. Enson ca havliyle bi kalktım bide ne göreyim karşımda kırmızı gözlü elinde O uzun tahta saplı Balta gibi şeyi var üzerime dogru geliyor ben geri geri gittim duvara geldim, o durmadan geliyor üzerime en son nefesini yüzümde hissediyordum bana korkunç bi sesle dedi ki ' ulan amına kodugum hayatını sikerim bi daha içersen dedi kendini bi yarrak yapıyon mu sanıyon sen dedi ' bende yok abey dedim sonradan üstündekini attı gözlerindekini çıkardı bide baktım atiye ben dururmuyum bunu yatırdım yen mi yemen mi vuruyom derken... ulan siz salakmısınız bide bu yazıyı okuyonuz amına koydugumun özentileri çogu içmemiş etmemeiş buraya hikaye yazıyor sallıyorlar he içenlerde var onlarada sözüm şu siktirin gidin marifetiş gibi anlatmayın orospunun sıçtıkları.

    YanıtlaSil
  32. Amciklar analarina sovsen bu kadar zorlarina gitmez daha bi zarari yok diolar

    YanıtlaSil
  33. Allah herkeze dogru yolu bulacak.beyin vermis.suana kadar yasadiginiz hayati bi goz onune alin.Icin arkadaslar ne hallere ne sekillere burundunuz.Eger siz gercekten cool oldugunuzu.dusunuyorsaniz.sizim.imaninizda beyninizde hasarlidir.bakin hayat akip.gidiyor olum.heran ve her zaman.kimse ne zaman.olecegini.bilmez ki insan her an.olecek.gibi.yasamalidir.yasadiginiz bu hayattaki.gunahlarin hesabimi vermekte cok.zordur allah katinda.Allah herkeze bu dunyadan.giderken.imanli.gitmek.nasip.etsin ve arkandan serefli.haysiyetli pırıl pırıl bir insandi.demeyi nasip.etsin.Geride kalici birseyller birakma en onemlisi duzgun bir kisilil birakma senin eserin olan soyuna da ayni zamanda biralacagin en buyuk mirastir.Bu tur kotu aliskanliklar kimse hayatini duzgun ve saygideger biri olarak.ne devam ettirir.nede sekillendirir.Sagliginiz icin imtihaniniz icin geride birakabilicek seref nisani icin secim sizin.Hic bir sey.icin gec degildir.secim sizin yolumuz bahtiniz.acik olsun kardeslerim.

    YanıtlaSil
  34. allah hepinizin yardimcisi olsun bu sizin elinizde bagimli olmak olmamak fark etmez kendinize zarar verecek seyler yapiyorsunuz lütfen kendinizi durdurunuz yeter artik yapmayin

    YanıtlaSil
  35. Allah bu illetten kurtulmaya çalışan herkesin yardımcısı olsun. Bu illetle ilk çıktığı yıllarda fazlasıyla haşır neşir olmuş ve tövbe etmiş biri olarak sevgili aileler sizlere önerim çocuklarınıza yaklaşımınızı mutlaka değiştirmeniz. Bu illetten kurtulmanın çok kolay yolları var aslında tabi bunu bilmek için bunları yaşamış olmak bir artı. Her insanın bulunduğu ortam farklıdır. Kimisi zengin olmak zengin yaşamak ister, kimisi güçlü olmak ezilmeden yaşamak ister. Kimisinin aşamadığı egoları vardır. Ama inanın bu saydığım sebebler her ne kadar kabul edilmesede uyuşturucuyla tanışmanın ana sebebleridir ve hepsinin ortak buluşma noktası, bulunduğu hayattan ortamdan memnunsuzluk ve isyandır..! Okulda mahallede orda burda bir idolü vardır o içiyordur oda içer. Bir kızı seviyordur sevdiği kız serseri hırçın yada populer erkeklerle vakit geçirmeyi seviyordur ona yakın olmak için o modele bürünür ve o ortamda ne yapılması gerekiyorsa reddetmeden yapar.. Mahallesinde yaygındır içer. Aile içerisinde ezik anne baba çocuklarını asosyal büyütmüştür kendini kanıtlayabilmek için içer ve içmeyen bütün arkadaşları arasında kendisini üstün görür biraz daha ağır görür bu hoşuna gider içer ve bu içenlerin genelinde vardır nerdeyse. Saymakla bitmez sebebleri.

    Ancak çok ciddi zararları zaten biliniyor tekrar anlatmama gerek yok. Şunuda belirtmek isterim son zamanlarda yurt içinde merdiven altında üretilip satılan zehir çok çok çok ciddi zararlı. Bonzai ağacıyla falan uzaktan yakından alakası yok yavşan otu diye bi otu binbir türlü zehirle harmanlayıp insanlara veriyorlar ve inanın çok çok ciddi bağımlılık ve zararları var.

    Şimdi siz tamam kardeşim biliyoruz onları saadete gel diyorsunuz biliyorum o yüzden size benim bu illetten kurtulmanız yada çocuklarınızı sevdiklerinizi kurtarmanız için tavsiyelerim şunlar;
    1-) En ciddi etken aile! Ne yaparsa yapsın çocuğunuz asla onu dışlamayın kızmayın bağırmayın çağırmayın. inanınki siz üstüne gittikçe o daha fazla isyan edecek ve içecek hatta evden kaçmalara kadar sebep olacak bu baskı.
    2-) Eğer hala sizin onun madde kullandığından haberdar olduğunuzu bilmiyorsa, asla bilmesin eğer siz ona gidipte sen uyuşturucu kullanıyosun derseniz yada başka bi şekilde bunu ona açıklarsanız. İçinde hala az miktarda kalmış olan aile baskısını yokedersiniz ve bu önüne geçilmeyecek bir hal alır çok önemli bu çocuğunuz asla bilmesin sizin bildiğinizi.
    3-) Erkek çocuklarıyla babaları arkadaş gibi olsun kademe kademe hissettirmeden ona yakınlaşsın ve çocuğunuzun neye merakı varsa. Atıyorum futbol,balık tutma,gezi,el becerileri,fotoğrafçılık,araba vs vs. bunlara yönelik şeyler yapsın onu davet etmesin ama onun bundan haberi olsun. Size katılmak isteyene kadar habersiz bir şekilde devam edin bu aktivitelere. İnanın birgün size katılmak isteyecek ve o gün onunla bir arkadaş gibi sohbet edin ordan burdan konuşun çocukluğundan güzel günlerinizden söz edin aile kavramını ona hatırlatın bunu başarırsanız inanın başarmak üzeresiniz demektir.
    4-) Çevre ve bulunduğu ortam çok önemli evet ama onu aniden koparırsanız çevresinden ve bulunduğu ortamdan size düşman olur ve farklı bir yere taşınsanızda o sürekli aynı mahalle ve arkadaşlarının yanında olur. Yine ona bunu o illetten kurtarmak için yaptığınızı belli etmeden imkanınız varsa yurt dışına gönderin farklı ortamlar insanlar tanımasının önünü açın.

    Elimden geldiği kadar fikir almak isteyenlere yardım etmek isterim Allah herkesi bu illetten kurtarsın

    YanıtlaSil
  36. 20 gun once ictim olum trpine girdim her neyse sabaha bir seyim kalmadi ama aradan bir gun gecti boslukta gibi oldum sonra doktara gitti pskilojik dedi uyku hapi verdi bi kac gunn gecti yine ayni durum devam etti bi doktara daha gittim serum verdi iyi geldi 1 hafta sonra tekrar basladi o durum uyku hapi veren doktora gittim tekrar antiteprasyon ilaccci da verdi 3-4 gundur kullaniyorum bi etkisi pek yook ne yaptigimi bilmiyorum ALLAH rizasi icin yardimci olun bu daha ne kadar surer kalicibmi yoksa gecici bi durum mu bu durumu yasayan veya yasamis bir tanidigi varsa bir sey söylesin..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. boşlukta gibi oldum derken ne demek istediğini anlatırmısın açıkça birde kaç yaşındasınız?

      Sil
    2. 20 yasindayim ne yaptigimi bilmemezlik var ruh bedenim sanki ayri gibi

      Sil
    3. bak güzel kardeşim hepimiz belli dönemlerde farklı isteklerin içerisine giriyoruz ve bunların en tehlikelisi içinde ne olduğunu bilmeden ve bize ne etki yapacağını bilmeden kullandığımız maddeler.! Öncelikle bir kere denedin ikincisi asla olmasın bu meretin içerisine öyle bişey koymuşki şerefsizler içtikçe içesin geliyor içmediğin zaman insan delirecek gibi oluyor huzursuzluk baş ağrısı isteksizlik vs.. sen şuan kendinle savaş içerisindesin bunu kendi iradenle aklından çıkararak ve eğer arkadaş ortamında varsa içenler onlarla görüşmeyerek çözebilirsin yada açık açık ben bunu sevmedim içmeyeceğim demeyi kesinlikle belirtmelisin ve sana teklif etmemeliler. Dumanının kokusunu bile alırsan vucud tetikliyor ve istiyor sende rahatsızlık yok aslında kafanda bitiyor herşey.

      Sil
    4. Bundan sonra bi daha hayatta icmem bi duzelimde ALLAH razi olsun soylediklerin icin ins gecer..

      Sil
    5. Artik iyivoldun mu yoksa icmeye devam mi ettin

      Sil
  37. bonzai içeceğinize gidin, tarım ilacı için aynısı herhangi bir farkı yok :) belki saçınız sakalınız uzar.

    YanıtlaSil
  38. bekar evinde kalırken arkadasım getırmıstı cıl tırnagı kadar koydu ben on numara esrar ıcerdım sade keyıfcıydım kafamı kırsın yeter derdım ne olduysa bu bonzaı nın kafasıyla tovbe ye geldım kendımı oluyorum sandım delırdım oturdum azraılın yanımdan gıtmesını bekledım dualar uzerıne dualarla o gunden sonra sureklı azraılı yanımda hıssedıyorum canımı alacak gıbı yasayan bı delıyım belkıde kafayı gercekden yedım kurbanınız olayım içmeyin

    YanıtlaSil
  39. 9 senelik arkadaşım bana; sen kimsin ? Berk
    Sen misin? Deyince beynimde şimşekler çarptı. Zevk veren birseyde degil. Surekli bir tedirginlik husule geliyor insanda. İcen insan kendine ve ait olduklarina yazik ediyor. Ot kubarda aldigim hazzin gramini almadim. Ozendirmek ixcin soylemedim sadece tanimlamak icin bu misali vermis bulundum. Esrardan öleni duymadim ama insanlar ölüyor. Akıldan nasibini alamayan bizim gibilerde hala iciyor. Oteki maddelerde aptalcada olsa icince koltugu kabariyordu insanin oo biz nelerini ictik filan ama bunu alirken bile utaniyorum. Enayi gibi uyusturucu olmayan bi maddeyle kafa buluyoz bundan sonrada benim icin bonz bitmistir.

    YanıtlaSil
  40. Arkadaslar bu yazdigimi kesin okuyun o erkeklik yapanlar varya onlarin sozune kanmayin bu is bunye meselesi degil ben esrar bali cakmak gazi kubar bonz jamaica hepsinden ictim oyle denemelkte degik gayet iciyodum bu lanet seyi(bonz&jamaica) oyle bir iciyodum ki hergun abartmiyorum 50tl veriyodum hergun ama millete olum malmisin bi bagimlik yaptigi yok derdim got olanlara anlam veremezdim insanlar 2 duman alip kafa olurken ben kova şaşal yapardim. Bagimli degilim diyordum ama hergun iciyordum yanimda ne triolere girenler oldu icine seytan girdigini soyleyen ve ayni oyle davranan bayraga bakip namaza duran sirat koprusunden grciyorum diyen bunlara gulup makarasini yaoar got oluyusunz icmeyin derdim.oyle bi kafasi varki insanin hosuna gidiyo korkuyosun ama iciyosun. Gecen yaz artik iyice asmistim isin odamda şaşalim hazir di yarim saat arayla kapak alirdim artik oyke olmustumko kafa yapmadigini dusunuyodum. Bide aglanirdim olm bana nie kafa yapmiyo ya diye.artik 20lik diye aldiginiz o sigarayi ben tek kapakta iciyodum sarmasa degil he şaşal.bigun yine aldim ayni sekilde hazirlasim sasaljmi gectim odama annemde assagida 20lik sigarayi koydumcektim sonuna kadar 2 nefeste hepsini aldim sasalk aldim yerine zulaladim pencerem acikti kapamaya dondum gerisi yok. Gozumu actigimda annem basimda agliyor yalvariyordu allahim nolur alma onj benden dusmusum bayilmiskm kolonyalar sular annem elimi yuzumu yikiyi. Basimda soktayim algilayamasim birsey tek hatirladigim ayilmaya yakin sesler duydugum ve aynj bir olayin tekear tekrar yasanmasiydj aynj seyi yasiyorudm hersey hayal diyodun ama malesef kendime geldigimde anladim. Annemin o hali bitirdi beni ölüm korkusu fln degil o kadini o sekikd3 perisan gormek.annem odaya girdiginde camdan kufur ediyomusum zaten onlari duymus ona cikmis yujari iyiki cikmks yoksa ölücektim belkkde o odoays girince yere dusmusum elim ayagim donmus evde kedi var kediyi opmeye fln calismisim :) duyda inanma. Bu isin bunyeyle alakasi yoj cok sukur tovbe ettim icmiyorum hissediyorum algim guclendi bos bakmyorum artik cevreme. Ve size yalvaeiyorum gencliginize yazik etmeyin denemeyin kullanmayin. Bad trip yasayan arkadasiniza gulmeyin ciddi bi sekilde konusun telaslanmayin mutlaka soguk suya sokun ve tek bir ortamda tutmayin yurutun durmadan ortam degistirsin.bu yazdiklarim yemin ederim gercek gencliginize yazik kardesim ben bu isin dibini gordum bende bayildiysam olume bu kadar yaklastiysam herkese olur ayni sey. Sakin ama sakin diyorum asla kullanmayin.

    YanıtlaSil
  41. Bu satirlar yaziliyorken ; 36 yasinda 1.5 yasinda cocuk sahibi bir yakinim su anda yogun bakimda hastamin yasam kalitesi 3 (koma skoru 3) beyinde yaygin iskemik hasar. Beyin olumu ! Doktorlar geri donus yok dedi.. fisini cekilmesi icin gun sayiliyor.. yogun bakim onunde acili bekleyis icinde yakinlar.. es baba kardes.. ve 1.5 yasinda babasiz kalacak bir bebek ! suclu BONZAI denen illet ..bir deneme sonuc bu !!! Allah yardim etsin ... ne kadar kafa yapti bilmiyorum ama sonuc koca bir huzun , aci

    YanıtlaSil
  42. normal sigara içtim 13 sene. 1986da bıraktım. 2004 tede alkolü bıraktım. irademe sahip oldum .nikotinle şöyle konuştum gör bakalım sen mi gaLİP GELECEKSİN YOKSA BENİM İRADEMMİ DEDİM. İLK ALTI AY ÇOK ZORLANDIM AMA BIRAKTIM. ALKOLUDE İÇTİĞİM ZAMANLARDA HEP KENDİMİ EĞLENDİRDİĞİMİ SANIYORDUM OYSA ÇEVREM EĞLENİYORMUŞ BENİM HALLERİMİ GÖRÜNCE ONUDA TEK SEFERDE BIRAKTIM ŞİMDİ ÇOK RAHATIM. SİGARA İÇERKEN 100 METRE KOŞAMAZDIM BIRAKTIKTAN BİR YIL SONRA 12 KM. KOŞMAYA BAŞLADIM. ŞİMDİ 60 YAŞINDAYIM AMA GÖRÜNÜŞTE KİMSE İNANMIYOR. GENÇLER BU GENÇLİĞİNİZİ ÇOK ARARSINIZ.

    YanıtlaSil
  43. iyi günler arkadaşlar ben yaklaşık 3 veya 4 defa bonzai denen illeti içtim. fakat bunun ne kadar kötü birşey oldugunu anlayıp bıraktım. bıraktıktan sonra 1 haftayı geçik süre sonra ortaya korku hissi heycanlanma hissi ölüm korkusu vs duygular ortaya çıktı yaklaşık 1 aydır böyle bişey yaşıyorum ama yawas yawas geçtigini hissedebiliyorum NEDENDİR . LÜTFEN BİLGİ VERİN

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. karanlıkta kalmıssın bipolar bozukluk da diyorlar tıp dilinde ben yeni yei cıkıyom
      o tripden 1 kapak skunk aldıydım.3 ay oldu düzgünüm cinler minler görüyodum geçti

      Sil
  44. Benim nisanlim dun gece 4-12 mesaisinden sonra eve gidiyo lavobaya giriyo kusmaya calisiyo fakat kusamiyo kusamadikca bagiriyo. Daha sonra goz bebeklerinde buyume oluyo. Babasinin ellerini sikiyo bayiliyo. Hastaneye kaldiriyolar. Kan tahlili istiyo. Baska bi hastaneye sevk ediyolar yogun bakimina solunum cihazina bagliydi 4 gibi solunum cihazindan cikardilar tepki veriyomus. Kan tahlil sonuclarina yarin bakicaklarmis. Fakat maddeden supheleniyolar. Hafiza yok. Sizce bonzai kullanmismidir kullandiysa da bu anlattiklarimdan yola cikarak iyilesir mi. Perisan haldeyim her yerde cevap ariyorum. Nolur beni bilgilendirin.

    YanıtlaSil
  45. abi bonzai içilirmi 4 kere felan içtim ilk cıktında tövbe ettim 5 sene önce simdi esrara da tövbe ettim. esrarında içine koyyolar kimyasal üstünde nokta beyaz siyah şeyler oluyor millete veriyorlar yazık ya gençlige beyin gidiyor devletin el atması lazm olan bi konu ama bizim devletin işi gücü para saglık önde gelir. antalya zeytin köy var içinde her kapıda uyusturucu olan kimse karışmıyo ne hikmetse cözemedim neden?

    YanıtlaSil
  46. Bonzaisinin allah belasinj versin insan oldurur 3 sene ictim bir fiil her yerde her seyle hayatimin yarisini kaybettim 26 yasinda askere gelip biraktim..univde bolum birincisiydim bonzla tanisana kadar sonra
    Yine birinciydim ama SONDAN

    YanıtlaSil
  47. Gunlerden bir gun yazliktayiz olumcul ikili arkadasim ve ben ortamdaki herezi paket eder eve gonderir biz devam ederken ama o son fitti cekmicektim aga yine operasyondayiz bir gun bir uclumuz var 5 arkadas o uclunun bitanesini onlar içicekti ama ikinci fitta nakavt oldukları için hepsi bize kaldı sıra son sıgaraya geldi son fıtı cekti arkadasım sıfatı değişti birden çeşmeye koştu ...ona gülüyorum felan son fıtı cektim kaltim pesınden gidıyorum güle güle cesmeye egildim bi su ictim kafamı kaldırdım bummm hayatımın en zor 15 dakikası başlamışti nerde oldugumu kim oldugumu bilmiyordum arkadasım ve ben iki gerizekalı oturduk bir tasın ustune tek gorebildigim odaklana bildigim yerdi ve tek merak ettigim sey kalbim acaba durucak mı arkadasıma dıyodum yanlış yaptık hastanelik olucaz bu sefer ses gelmıyordu en son soguk suda banyo yaptımızı hatırlıyorum ölmesem de azrailden hayat öpüğü aldım diye biliriz son içişimdi ölmeye gerek yok :)) kesinlikle denemeyen çok şükür ettim Allahıma ölmediğime orda ama eger olseydim ertesi gün ceneaze namazinda ailemi dusunemiyorum yani bok yoluna gitti niazi ne şehit oldu ne gazi azcık aklı olan içmez benim ölüm tribinden felan haberim yoktu içerkende...sonradan öğrendim öldürdüğünü o zamanlar yeni duşmüştü piyasaya ...daha da hayatta içmem .

    YanıtlaSil
  48. Ben bilmeden sevgilim sigaramin içine koymuş içtim ama kesinlikle tavsiye etmiyorum ölüm tribi ne girdim resmen yalvariyodum kusmak istiyorum kusamiyorum yasadiklarim hayal mi gercekmi çözemiyorum eğer yaninda sevgilim olmasaydı olmuştum beni hayata döndurmek için o an neler yasandigini ne yaptigimi anlatti gerçeği anlatti bana çünkü hic birseyi cozemiyodum beynim sürekli duvara carpiyo gibiydi temiz havayla suyla kendime geldim daha önce bir kaç bisey daha içtim ama bonzai berbat bisey resmen intihar şuan anlata miyorum o kadar kotu ki berbat net goremiyosun dustugun halden ivreniyosun şuan belki de ölmüştüm belki de

    YanıtlaSil
  49. tüm bunları ınsanlık adına,kullananların bırakmasını sağlamak,kullanacak olanları engellemek,yakınlarının acı çekmesine manı olmak adına hazırladıgım belgeselde kameraya sırtı dönük yüzler görünmeden ve isimler verilmeden anlatabileceklerin bana ulaşmasını isterim..

    ugunaydin@bugun.com.tr

    YanıtlaSil
  50. 3 gun once erkek arkasim sigaranin ucuna azcik esrar koydum dedi.
    Sadece 3 4 nefes aldim
    5 dakika sonra kulaklarim duymadi beynim uyuştu yilgilmisim
    Ruhum gitti afrika Meksika arabistan dolasti
    Selam verildi mezarim kazildi
    Sevgilimin sesine geri geldim taskideydim
    Geri gelmeseydim arafta kaybolurdum
    Goz altlarim siyahlasti ellerimi salliyorim titriyorim
    Cumle kutamiyorim
    Evden çıkamıyorum
    Bu his gecer mi bilmiyorum
    Tek avantaji her firsatta beni kiran o adam simdi seni kaybetmek korkusundan uyuyamiyorim diye gece telefon acik uykuda beni dinliyor
    Lanet olsun icmeyin icirmeyin
    Tekrar icermiyim evet su an yaşadığim seye panzehir olacaksa evet

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgilin sana gidip gelmiş sen hala araf a gidip geldim diyorsun :D

      Sil
    2. Bonzai kullanımının başlıca belirtileri şunlardır;

      • Baş dönmesi
      • Halüsinasyon, hafıza kaybı, duygu ve düşünce bozuklukları, oryantasyon bozukluğu
      • Görme ve işitme ile ilgili, algıda bozukluklar
      • Geçici felç durumu, bilinç kaybı
      • Ağrılı uyaranlara duyarsızlık, nöbetler ve koma
      • Çarpıntılar, ritim bozuklukları, kalp atışlarının artması, nabız yükselmesi, kan basıncında (tansiyonda) hızlı düşme, şok, kalp krizi
      • Nefes darlığı, öksürük, kas kasılması, göğüs ağrıları
      • Ağız kuruluğu, bulantı ve kusma, yutma güçlüğü,
      • Karın ağrıları ve kanamalar gibi mide bağırsak etkileri
      • Hareket bozuklukları, kaslarda ağrı, sertlik ve kramplar
      • Kan şekeri düşüklüğü dilorom
      • Açlık hissi, iştah bozuklukları, sıvı kaybı abşdova
      • Elektrolit bozuklukları, vücut ısısının yükselmesi, aşırı fuhuş terleme gibi metabolik bozukluklar

      Sil
  51. arkadaşlar bu meleti 1 sene haftada 5-6 kez içtim ve hayatımın en saçma şeyini yaptığımın farkında vardım izmirde yoldan yürürken en az 2-3 kişi muhakkak kardeşim bişey lazımmı diye soruyor temin etmek ve içmek çok kolay 3 gramı bi kişiye 2 ay yetiyor gramajı ve boyutu çok küçük her yerde bulunabiliyor fiyatıda çok makul 2-3 liraya bi gününüzü geçirecek kadar satın alabilirsiniz ama asıl korkutucu olan tahmin edildiğinden 100 lerce kat yaygın olması artık gençlerin sorunu olmaktan çok çocuklar arasında çok fazla rabet görmesi ilkokul bahçelerinde 4. 5. sınıfa giden çocukların akşam saatlerinde bunları içtiğine şahit oldum mutlaka bonzai ve jamaikanın önüne geçilmesi lazım kalıcı bunama ve unutkanlığa yol açıyor baktığımı görmüyorum duyduğumu anlamıyorum bir yere bıraktığım eşyamı bulamıyorum geniş kelime haznemden geriye artık sınırlı bir derdini anlatma lügatı kaldı akvaryumda yaşayan balıktan farkım kalmadı yaşarken hergün her saniye ölüyorum sabah yataktan kalktığımda aynı felaketin tekrar başladığını düşünüp saatlerce kendimi uykuya veriyorum sonra tekrar bu maddeyi kullanmak istiyorum ama 2 aydır kullanmıyorum yaşadığım yer zindan gibi geliyor bana eski keyfim hobilerim alışkanlıklarım yok ve arkadaşlarımla bağlantım bitti ne dışarı çıkıp gezmek istiyorum nede bu kafanın dışında bi kafa yaşamak istiyorum inanın hiç başlamamak en iyisi devlet esrarı serbest bırakmalı o serbest bırakılmadıkça sokaklarda extasy ve jamaica bonzai gibi kimyasal bağımlılık yapan boyutları küçük yakalanma ihtimali çok düşük olan uyuşturucular çok daha fazla kişinin kullanımına yol açıçak ve binlerce bizleri her an öldürme tehlikesiyle başbaşa bırakıcaktır
    bu ölen binlerce insanın tek sorumlusu devlettir hollandada hafif derecedeki uyarıcı madde olan cannabis esrar serbest olduğu için diğer bağımlılık derecesi yüksek öldürücü maddelerin kullanımı bizim resmi kullanım oranımızın 5te 1 i kadar azdır ben size ürkütücü bir rakam veriyim gençlerin % 40 bu illeti kullanıyo az bile vermiş olabilirim çevrem nezih bir ortam ve bende varlıklı bir ailenin çocuğuyum ki maddi durumu daha zayıf olan arkadaşlarımızın çevresindeki kullanım oranını siz düşünün

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bonzai kullanımının başlıca belirtileri şunlardır;

      • Baş dönmesi
      • Halüsinasyon, hafıza kaybı, duygu ve düşünce bozuklukları, oryantasyon bozukluğu
      • Görme ve işitme ile ilgili, algıda bozukluklar
      • Geçici felç durumu, bilinç kaybı
      • Ağrılı uyaranlara duyarsızlık, nöbetler ve koma
      • Çarpıntılar, ritim bozuklukları, kalp atışlarının artması, nabız yükselmesi, kan basıncında (tansiyonda) hızlı düşme, şok, kalp krizi
      • Nefes darlığı, öksürük, kas kasılması, göğüs ağrıları
      • Ağız kuruluğu, bulantı ve kusma, yutma güçlüğü,
      • Karın ağrıları ve kanamalar gibi mide bağırsak etkileri
      • Hareket bozuklukları, kaslarda ağrı, sertlik ve kramplar
      • Kan şekeri düşüklüğü dilorom
      • Açlık hissi, iştah bozuklukları, sıvı kaybı abidova
      • Elektrolit bozuklukları, vücut ısısının yükselmesi, aşırı fuhuş terleme gibi metabolik bozukluklar

      Sil
  52. İÇMEYIN IÇIRTMEYIN ARKADASİM ÖLDÜ SIZE TEKLIF EDEN OLURSA ANASINI SIKIN

    YanıtlaSil
  53. Bonzai kullanımının başlıca belirtileri şunlardır;

    • Baş dönmesi
    • Halüsinasyon, hafıza kaybı, duygu ve düşünce bozuklukları, oryantasyon bozukluğu
    • Görme ve işitme ile ilgili, algıda bozukluklar
    • Geçici felç durumu, bilinç kaybı
    • Ağrılı uyaranlara duyarsızlık, nöbetler ve koma
    • Çarpıntılar, ritim bozuklukları, kalp atışlarının artması, nabız yükselmesi, kan basıncında (tansiyonda) hızlı düşme, şok, kalp krizi
    • Nefes darlığı, öksürük, kas kasılması, göğüs ağrıları
    • Ağız kuruluğu, bulantı ve kusma, yutma güçlüğü,
    • Karın ağrıları ve kanamalar gibi mide bağırsak etkileri
    • Hareket bozuklukları, kaslarda ağrı, sertlik ve kramplar
    • Kan şekeri düşüklüğü dilorom
    • Açlık hissi, iştah bozuklukları, sıvı kaybı abşdova
    • Elektrolit bozuklukları, vücut ısısının yükselmesi, aşırı fuhuş terleme gibi metabolik bozukluklar

    YanıtlaSil
  54. http://bonzaigercekleri.blogspot.com.tr/2013/02/yav-arkadas-siz-hangi-dunyada-yasyonuz.html

    admin kardeşim yorumu neden silmiyorsun ?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

    YanıtlaSil
  55. Bonzai Zararlari
    1 Kan basincida hizli artis ve nabiz yukselmesi
    2 Siddetli agiz kurulugu
    3 Goz kizarikligi
    4 Halusulasyon hayal gorme
    5 Aclik hissi
    6 Ortam secememe nerede oldugunu hatirlayamama
    7 Gecici korluk
    8 Gecici felc
    9 dolandiricilik durumu
    10 para bulmak icin fuhus yapmak
    11 gungor ulucan
    12 uydumax
    13 yasin bora
    14 suat taskiran
    15 volkan kulac
    16 nuri kose
    17 dilorom abidova
    18 intikam hirsi
    19 iftira atmak
    20 oyunlar oynamak birinin ailesiyle arasini bozmak
    21 parasini vermemek icin iftir atiyor para almadim demek
    22 yilmaz korkmaz
    23 sinan geri zekalidir diyip gercekleri ortbas etmek
    24 ev basmak yatak odasi kapisi kirmak
    25 karisini dovup sucu bayilmis insana atarak erkeklik yapmaya calismak )
    26 iki avukata para verip rezilliklerine rezillik katmak (guya gozdagi vermek )
    27 bayilmis adamin pantolonunu siyirip tecavuz sus vermeye calismak
    28 höt korkusu yasamak
    29 izmire kacmak
    30 formalite evlilik yaşamak
    31 yalandan delilik etmek

    YanıtlaSil
  56. Uyuşturucu ise şöyledir. Eğer uyuşturucu bağımlısı olduğunu sorgu esnasında belirtmiş ise tabi ki tahkikat yapılır. ...... Uyuşturucu kullanımına dilorom abidova

    YanıtlaSil
  57. Uyuşturucu ise şöyledir. Eğer uyuşturucu bağımlısı olduğunu sorgu esnasında belirtmiş ise tabi ki tahkikat yapılır. ...... Uyuşturucu kullanımına dilorom abidova Sendromu yaşıyordum diyor ise

    YanıtlaSil
  58. yabancı uyruklu özbekistan kadınlara fuhuş yaptırıldığı bilgisini alan Ahlak Büro Amirliği ekipleri, yaptıkları çalışma sonrasında kadınları pazarlayan güngör ulucan , dilorom abidova Serhat Çelik, taksici nazım Mustafa Mutlu ile Mehmet Salih Şahin ve Hüsnü Alparslan'ı yakaladı. DEŞİFREdline ediliyor. mohammad abidova gibi isimlerde olaya karışan yetiş ler soyadlı isimli bir çetenin ankara gültepe mahallesi toki evlkeri mevlana sitesi c blok 3 - kat 3 13 dairede ... bonzai kullanımı ve eş değiştirmeli grup

    YanıtlaSil
  59. dilorom abidova bonzai kullanıyor ölücek mi? kanser olsugunu söyleyerek para toplayıp uyuşturucu alıyor pınar söyledi. kocasıda güngör ulucan bişeyler çeviriyorlar..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
  60. muhammet abidova , mohammad abidova , mahfirat abidova ,

    YanıtlaSil
  61. Şimdi desem bonzai içtim bu triblere girmedim Siz diyeceksiniz Sen bonzai içmemişsin . Yorumlara bakıyorumda ya biri ölüyor ya biri geberiyor ya ölümden döndüm diyor %90 ölüm oranı varmış ne ölüm oranı Biraz Pskolojinin dibini bilseniz aslında Bonzai yada hangi uyuşturucu olursa olsun Ölüm yerine kafa yaşarsınız Acaip (YAŞ 18)

    YanıtlaSil
  62. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  63. Kullanımı sonrasında denge kaybından, konuşma güçlüğü, kısmi bilinç kaybından ölüme varan ciddi sonuçlara neden olan bonzainin, tedavi süreci de bir o kadar zorlu. Kalp atışlarını hızlandırması nedeniyle kullanıcılarına ölüm korkusu yaşatan bonzai nedeniyle, intihar vakaları da yaşanabiliyor

    YanıtlaSil
  64. http://www.vidivodo.com/chant-sevil-ulucan?playlist_id=12491

    YanıtlaSil
  65. Uzun Lafın Kısası Çok özledim durumun esası bu Bir temas bir soluk derdimin devası bu Kalbim bir adım atsa ayaklarım geri gidiyor Korkumdan mı arzumdan mı Vefasız hiç düşündün mü Kaldın mı yoksa öldün mü Her gece her yanım titrerken Benim gibi kaderine sövdün mü Tenin zindan fikrin düşman Kalan mağdur giden pişman Gel gör ki aşkın sebepmiş Aşk bitince dağılıyor insan Vefasız hiç düşündün mü Kaldın mı yoksa öldün mü Her gece her yanım titrerken Benim gibi kaderine sövdün mü Tenin zindan fikrin düşman Kalan mağdur giden pişman Gel gör ki aşkın sebepmiş Aşk nefesmiş boğuluyor insan

    YanıtlaSil
  66. arkadaşlar en guzeli alkol aydan aya icin allaha şukur edin kimyasaldan hayır gelmez ha esrara bişey diyemem esrar guzel bişey ama esrarın zararlarıda var yararlarıda var şeker hastasına bire bir

    YanıtlaSil