10 Şubat 2013 Pazar

Bonzai Uyuşturucu ve Zararları

Bonzai, sentetik ot olup ciddi psikolojik zararları olan bir uyuşturucu türüdür. Sentetik kimyasalların Bonzai’nin üzerine sıkılmasıyla marijuana etkisi sağlandığı iddia edilmektedir. K2 ve Spice olarak marka adlarına sahip olan bu madde, Türkiye’de Bonzai otu olarak biliniyor. Bonzai ağacının marijuana ile ilgisi aslında yoktur ve zararlı kimyasaların sıkılmasından ötürü ciddi psikolojik problemlere yol açabilmektedir. Bu uyuşturucunun üretilmesindeki amaç yasal yollardan ülkelere ihraç etmektedir. 2004 yılında Avrupa’da boy gösteren Bonzai, uyuşturucu etkilerinden ötürü bir çok ülkede yasaklandı. Marijuna’nın içinde bulunan THC maddesine ek olarak JWH-018, JWH-073, CP-47,497, JWH-200, ve cannabicyclohexanol kimyasallarını barındırmasından ötürü Amerika’da da uyuşturucu kategorisine alındı. Bu uyuşturucu hakkında ciddi araştırmalar yapılmamış olmasına karşın, ilk sentetik cannabinoidsleri üreten Profesör John W. Huffman şöyle diyor: “Bunu kullanan kişiler aptaldır! Ne gibi etkileri olacağını kimse bilemez!” Özellikle JWH-018 adlı kimyasalın metabolizmaya etkisi ve zehirlilik derecesi bilinmediği için Bonzai içmenin ölümle sonuçlanabileceği gerçeğini unutmamak gereklidir. 2010 yılında Amerika’da 11,406 kişi bu uyuşturucu yüzünden acil servise götürülmüştür. Kullanan kimyasalların kalite kontrolünden geçmemesi ve zehirli olması yüzünden marijuana ile kıyasla çok daha tehlike ve zararlı bir uyuşturucudur. Bonzai ağacını kullanarak ve üzerine kimyasallar sıkarak üretilen bu uyuşturucunun sentetik ot olduğunu lütfen unutmayın. Yani bonzai bir marijuana değildir. Bonzai yasal bir bitki olduğu için yetiştirilmesini engelleyen bir kanun yoktur. Bonzai’nin marijuana gibi ağır bir kokusu olmadığı için de yetiştirenleri yakalamak genellikle çok zordur. Özellikle alkol ile kullanımı ciddi sonuçlar doğurabildiği gibi ertesi gün baş ağrıları da saatlerce sürebilir. JWH-018 kimyasalından ötürü marijuana ile kıyasla açlık hissi duyulmaz. Halüsinasyon, panik atak, kusma, aşırı heyecan ve göz bebeklerinin şişmesi semptomları içindedir. 2012 yılında aktris Demi Moore bu uyuşturucuyu kullandığı ve kriz geçirdiği için hastaneye kaldırılmıştır. Polisi arayan görgü tanığı Demi Moore’un içtiği otun kokusu olmadığını bildirmiştir

15 yorum:

  1. aydınlatıcı bilgi için tşkler

    YanıtlaSil
  2. yanlış bilgiler yığını

    YanıtlaSil
  3. Bu cannabinoidler hiç bir THC içermez.

    YanıtlaSil
  4. Tamamen gotten uydurulmus ve ici bos haber ornegi..sokak efsanesi.....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Lan ibne milleti yanıltma bonzai öldürür.

      Sil
  5. Bonzai denilen icecegin botanikte bonzai adiyla gecen minyatur agacla alakasi yoktur.hic bir zaman olmamistir.ismi bu içeceği ilk pazarlayan kisilerce konulmustur.
    Sizler gibi cahilleri kandirmakta cok basarili olan bu yontem yuz yili askin zamandir her sektorde kullanilmaktadir.bozaiyi olumcul yapan en onemli etken aseton denilen herkesin bildigi o en ucucu incelticidir.aseton ucar giden diyen beyinsizler asetonun inceltirken suyla ayni sekilde calistigini dusunur.aksine aseton kimyasaldir kararsiz elektronlari cok sever hemen baglanir.ucsa bile yukarida adi gecen john w huffman adli abimizin uretmeyi buldugu jwh maddesini inceltir ve aktardan alinan kurumus kokusuz zararsiz masum bitkilerin hucrelerine girmesini saglarken kendisiyle tepkimeye girdigi icin bitkilerin icinde hapsolur.
    Aseton akciger gibi yumusacik dokulari cok afedersiniz siker birakir deler gecer acimaz yok eder bosluklar acar.akciger dokusu olmasi gereken yerde bosluk olur.
    Diger maddenin zararlari aseton kadar hizli olusamaz.cunku ucucu degillerdir. Tinercilerin halini gozunuzun onune getirin. Aseton tinerden 3/2 oraninda daha pahalidir.tenekesi 125 tldir. En baba tiner 90 tldir.sebebi asetonun cok daha hizli cozmesidir. Dnemek isterseniz birer tane alin kapaklarini acik birakin ertesi gun tenekeleri tartin.
    Sonuc : bonzai seviyosaniz gidin tiner cekin daha saglikli

    YanıtlaSil
  6. http://www.dusunenadamdergisi.org/tr/DergiPdf/DUSUNEN_ADAM_DERGISI_c792004585224c7792b5410d76986073.pdf

    YanıtlaSil
  7. Ben içtim dünyaya tersten baktım.bidaha içersem Türkiye beni siksin.kim içersede onuda ben sikiyim.bana bikere versin daha iyi������

    YanıtlaSil
  8. bilgilerin çoğu yalan yanlış.Bonzai olarak adlandirilan uyusturucu ağaçta yetismez yani marketlerde gordugunuz bonzai o pesine düştüğünuz sey değil. Genellikle adacayinin firinlanmasi ve uzerine kimyasallarin sikilmasiyla yapılır.

    YanıtlaSil
  9. Onun bunu tartismasini yapmayin amk kotu bisey icmeyin iste ben ictim iyi bisey olsaydi hala icerdim ama sonu ölüm baska bi bok degil erkek arkadasim komaya girdi onun düsuslerini binlerce kez GÖRDÜM. Allah aşkı varsa yüreğinizde İÇMEYİN

    YanıtlaSil
  10. Sevdiklerimizi kaybediyoruz. Elimiz kolumuz bağlı kaybediyoruz onları. Ölümlerini görüyoruz. Varımızı yoğunumuzu ortaya koysakta bıraktıramıyoruz. Bence bu ülkeye köprü yapacaklarına uyuşturucuya sağlam bi engel koysunlar. Gittikçe yaygınlaştı beyinleri ölüyo iki dakika normal duruyolar 5 saat anlamsız hareketler ani sinirler. Bonzaiyi anlatıcağınıza bi çözüm bulun. Icenlere üzülmekten bizde hasta oluyoruz.

    YanıtlaSil
  11. Gencler size icimi dokecegim. Biraz ayip olacak ama paylasmak istedim.. Ben esrar kullanicisi idim. Bir sure sonra beni kesmemeye basladi. Bonzaiye yoneldim. Ilk kullanimim kova olarak ve asiri diz seklinde oldu. Dopdolu bi kapak. Bu bana ne yapacak ki dedim. Yillarin otçusu olarak.. Ama oyle olmadi.. Daha duman bogazima inmeden kafam zonk etti. Artik kafaya girmisti donusu yoktu.. Sonra bir kenara oturdum. 1 dakika icinde kitlendim... Oyle heykel gibi oturuyorsun belli noktaya mal gibi odaklaniyorsun. 10 15 dakika sonra asiri terleme titreme ve dahasi.. Gecici korluk. Ama oyle hic bir sey gormuyo degilsin. Hani gozumuzu kapariz. Karanlik olur ya oyle degil.. Daireler seklinde rengarenk dalgalar goroyorsun. Surekli donuyor. Ve dalgalar sana yaklastiginda kusuyorsun.. Hemde ne kusmak.. Ama ben kusmadim. Kusamadim zaten kusamayinca iyice kotu oldum. Arkadasimin eli ayagi dolandi bana iyimisin diyor. Ben cevap veremiyorum. Ozurlu gibiyim ayni. Sonra yavasca su dedim. Bi sekilde anladi. Kafamdan asagi doktu.. Orda gozum biraz acildi az kendime geldim. Sonra elimle bana tokat at isareti yaptim.. Olecektim. Olumle burun burunaydim derken bana saglam bir tokat atti. Hic hissetmiyon bile. Ama kendine getiriyor. Ogun sabahi nasil ettim. Bi ben bi allahh bilir. Sonra pisman oluyorsun. Ama is isten gecti.. Hucrelerim olmustu. 2 gun sonra tekrar canim istesi.. Bu sefer alisinca komayada girmedim. Hos gelmeye baslasi.. Ama neyse ki allaha sukur kiz arkadasim beni bu illetten kurtardi. Simdi sadece alkol aliyorum. Genclere allahinizi severseniz bulasmayin diyyorum.. Herkezin bir kurtaricisi olmaz veya bunyen zayiftir. Şak gidersin.. Bide ölüm tribine girdinmi allah muhafaza donusun yok...bhaydi allaha emanet..

    YanıtlaSil
  12. Ben de ise biraz benim götüme guvenmemden dolayı oldu ki bu illet kesinlikle öyle dolu dolu alınacak birşey DEĞIl öncelikle yukarıda yazılanları ben kat be kat fazlasını yaşadım 2 sn sürmedi kafama girmesi ama çıkana kadar 100 yıl gibi birseydi. Etkileri olarak geçici körlük kesinlikle oldu nasıl yani göremiyorsun ama nerde olduğunu ve şekilleri biliyorsun ve bu komadan çıkmanın yolu SU. Ben 1 saate yakın kaldım ki zaten su dokulmese herhalde olurdum. Ola ki etrafınızda toplum içinde yerde yatan tepkisiz birini gördünüz olabildiğince su dokun ve vakit kaybetmeyin sizin dinlediğiniz her saniye o insan için 1 yıl kafasına fiziksel eziyet edilmiş gibi geliyor ki ola ki karsilasirsaniz dinleyin o insanı. Ben zaten ilk olarak sanki bogulmusum da son anda çıkmışım gibi çok fazla derin bir nefes aldım. Kafa olarak yaşamla olum arasında paradokslar yaşadım ama sayısız belki bu 1 saat içinde milyon kere ABARTMiYORUM.

    YanıtlaSil